/Home/Aku/

Thursday, June 20, 2013

Sisi Jahat aku

Kau jangan berani tengok aku
Kalau aku penat jeling, aku cocok kan
in fact jeling pun aku tak pandai
tapi mata aku besar so orang suka nak salah faham
aku cocok kang, padan muka
Mencebik mulut bagai
Kau jangan berani buat macam itu
aku jual ko kat bapa ayam baru padan muka ko
Kalau ko tak pernah ikut bapak ayam, kaki perempuan, pengedar syabu
Kau jangan berani cakap apa-apa
aku hiris bibir kau nanti
Ini bukan nasihat tapi amaran
kalau aku sudah penat senyum
jangan salahkan aku
aku ingatkan kau,
Kau jangan berani cuba-cuba
aku ini dididik cara komunis
kerana itu aku mohon Allah jangan ragut kemanusian dari aku
itulah ketakutan terbesar aku
jadi aku ingatkan kau jangan berani guna bahasa syaitan kau dengan aku
nanti aku ......
dunia yang kejam, kamu yang kejam ...
kerana aku sudah pegang pisau
tinggal lagi aku toreh kulit mulus
tapi aku simpan
aku ambil gunting, aku gunting telinga ko, padan muka ko
tak dapat kulit, aku potong rambut
Aku cakap jangan banggakan bahasa Iblis ko
Ko nak aku hiris lidah ko
-the end-/ sisi jahat aku

No comments:

Post a Comment