/Home/Aku/

Sunday, June 2, 2013

Lagu Cinta Sakit Gigi

Aku pegi kahwin my childhood friends Undu
tengah-tengah cuci pinggan bole pula muncul lagu enta zaman berapa puluhan, aku pun nda tau
tajuk dia " Sakit Gigi " dan lirik dia
Daripada sakit hati, lebih baik sakit gigi ini.... Kui2, macam tahik
Aku macam, aiiii, ni urang yang buat lagu ni
antara ko telampau kreatif atau ko nda perna sakit gigi
ko tau sakit gigi tu sampai pgi utak sakit dia  bilang mumy sya
suka2 ja ko banding sakit gigi dengan sakit hati
Sakit hati ko ble kontrol guna minda sedar ko
tapi sakit gigi, cuba klau ko ble kontrol, baru nah kotoh
memandangkan aku tenga sakit gigi belubang
then mau p ospital, * I hate Hospital
Aku btul2 nda ble terima lirik dia * protes kunun
macam nta, macam haram ja buat lirik mcm tu
ok tu ja yg aku mau protes  -THE END-

Then lpas tu ble pla next song cinta sabun mandi
nah ni lirik dia.... Cinta Sabun Mandi
aiiii, zaman bila ni lagu sekalian ni, kreatif btul komposer dia... hahaha
Aigooo

No comments:

Post a Comment