/Home/Aku/

Wednesday, September 4, 2013

Penat

Kita penat jadi kita
kita yang baik rasanya
yang selalu dianjing-anjingkan
kemudian bila kita penat
kita pun explode
dan apabila kita burst
tidak pula mereka berfikir
yang selama ini mereka menganjingkan
apa yang dianjingkan itu rela sahaja

Kata orang buat baik, takkan ada orang ingat
cuba buat sekali jahat
seumur hidup kau diingati
penat
nak menerangkan
bukan makin faham
makin buat-buat tak faham

Agaknya memang macam tu kan
bukan tanggungjawab aku buat kau faham
tapi dah memang kesian ni susah juga
harap-harap suatu hari nanti
kau faham dengan sendiri
masa tu
jangan lupa angguk-angguk kepala

bila kau buat kat orang
kau gelak
terus menganjing
bila kau kena nak pula diintan payung kan
hah
hahaha, gelak pun berubah
tak apa la
teruskan la menganjing
kalau dah penat
nanti menkhinzir pula

Terima kasih la ye ...

No comments:

Post a Comment